کلبه درد

درد دلهای از یک جوان افغان

کلبه درد

درد دلهای از یک جوان افغان

" پیام یک جوان رنجدیده افغان "

" پیام یک جوان رنجدیده افغان "
جناب رئیس جمهور، نامزادان پیشتاز ریاست جمهوری و سیاسون گرامی افغانستان !!!
محترما: طوریکه میداند جوانان قوه محرکه جامعه بوده و در طول تاریخ افغانستان در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی نقش بارز داشته و همواره در قبال تعین سرنوشت مملکت شان سهم ورزیده اند.
اما متاسفأنه در سه دهه اخیر در افغانستان از جوانان استفاده ابزاری شده و جوانان ما مانند سایر گروه های سنی این سرزمین آله دست قدرت طلبان و ثروت اندوزان حریص گردیده اند که امروز در مملکت مان تعداد کثیری از جوانان در فقر فرهنگی قرار داشته و دچار بحران هویت میباشند.
قابل تذکر است که سه دهه جنگ در مملکت عزیز مان کتله های عظیم یتیم ، معلول ، معیوب و فاقد علم و دانش را به ارمغان آورده است که با درک این موضوع و درک حساسیت زمان ما جوانان تصمیم اتخاذ نموده ایم تا از هر حرکت ملی که از آن بوی وحدت، اعتدال ، اخوت و برادری به مشام مردم مان برسد حمایت کنیم.
ما جوانان می خواهیم که از وطن مان پیام انسانیت ، صلح ، دوستی ، همپذیری و محبت خالصانه به مشام مردم دنیا رسانیده شود، نه بوی خون و دود باروت !
ما جوانان با اشتیاق تمام به پای صندوق های رای رفته و رای دادیم تا تاریخ تکرار نشده و روند مردم سالاری تقویت یابد. بنأً از جناب رئیس جمهور ، نامزادان پیشتاز و سیاسون کشور تقاضا داریم تا منافع ملی را قربانی منفعت های شخصی خود نکرده و به اراده و تصمیم ملت احترام قایل شوند و برای مصلحت ملی و ترقی کشور با هم مذاکره نموده برای دریافت راه حل مناسب که حق به حقدار رسیده و زمینه متوسل شدن به زور مساعد نشود اقدام نمایند.
آرزو داریم تا در کنار شما بزرگان در راه عمران وطن متحدانه با هم کار نموده و مصدر خدمت ملت زجر کشیده مان قرار گیریم.
با احترام
محمد حامد همتی
رئیس و بنیانگذار
انجمن فرهنگی و اجتماعی جوانان مبارز افغانستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد